Tisztelt Kereskedő!

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium pályázatot tett közzé nagykorú természetes személyek részére a magyar háztartások energiahatékonyságának növelése érdekében.

Az Otthon Melege Program keretében meghirdetett Háztartási Nagygépek Cseréje Alprogram célja a magyarországi háztartásokban található régi, energiafaló háztartási nagygépek (hűtőgépek, fagyasztók és mosógépek) magas energiahatékonyságú, új berendezésekre történő cseréjének támogatására.

KERESKEDŐI REGISZTRÁCIÓ

Ha a programban kereskedőként szeretne részt venni, azt a pályázati portálon teljesített regisztrációt követően teheti meg. A regisztráció kezdete: 2017. augusztus 4.

Figyelem! Kereskedői regisztráció nélkül nem tud részt venni a programban!

A regisztráció feltételeit és a program során végrehajtandó kereskedői feladatokat a Pályázati útmutató tartalmazza.

A PROGRAM HIRDETÉSE

Annak érdekében, hogy a vásárlók értesülhessenek arról, hogy az Önök boltja is részt vesz az Otthon Melege Program Háztartási Nagygépek Cseréje Alprogramban, használhatják az elmúlt években a vásárlók által már megismert, az alábbiakban letölhető csereprogram-logokat:

Mosogép Csereprogram
Hűtőgép Csereprogram

KATALÓGUSBÓL KIMARADT KÉSZÜLÉK

Ha a program során olyan készüléket szeretne a vásárló megvásárolni Önnél, amely nem szerepel a készülékkatalógusban, akkor a kiválasztott készülék típusának pontos megjelölésével a vásárló igényét – akár Ön, akár maga a vásárló – jelezheti a CECED Magyarország Egyesülésnek az info@cecedhu.hu email címen. A CECED Magyarország Egyesülés képviselője haladéktalanul jelzi a kérését az illetékes gyártónak.

Amennyiben a vásárló olyan készüléket szeretne megvásárolni, melynek magyarországi gyártója nem csatlakozott a HGCS 2017 programhoz, akkor az adott készülék megvásárlásához nem nyújtható támogatás.

Figyelem! A készülékkatalógusok módosítását/kiegészítését csak és kizárólag az adott gyártó teheti meg! A kereskedő nem vehet fel a katalógusba új készüléket!

A VISSZAVETT RÉGI GÉPEK ELSZÁLLÍTÁSA A KERESKEDŐTŐL

A HGCS 2017 programban a régi gépek elszállítását az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. intézi.

A TÁMOGATÁS FOLYÓSÍTÁSA

A HGCS 2017 programban az új gép megvásárlásakor a kereskedő a támogatási összeget a vásárlónak megelőlegezi (tehát a támogatási összeggel csökkentett vételáron veszi meg a támogatást elnyert, Támogatói okirattal rendelkező vásárló a készüléket). A támogatás jogosultja ettől kezdve a kereskedő lesz, aki a Pályázati útmutató szerinti elszámolást követő 30 napon belül kapja meg a támogatási összeget az pályázatkezelőtől.

KÉRDÉS, KÉRÉS, ÉSZREVÉTEL

A HGCS 2017 programmal kapcsolatos kérdésével, kérésével és észrevételével forduljon a pályázatkezelőhöz:

NFSI Nemzeti Fejlesztési és Stratégiai Intézet Nonprofit Kft.
E-mail: hgcs2017.kereskedo@nfsi.hu
Telefonszám: +36 70 945 0004
Ügyfélszolgálati idő: Hétfő - Csütörtök: 8:00-16:00, Péntek: 8:00-14:00